vineri, 1 mai 2009

Cremsnit ca pe cutie

Ingrediente:
2litri - Lapte
250gr - Amidon de grau
6 - galbenusuri de oua
500gr - Zahar
una esenta Vanilie

Mod de preparare
Intr-un vas am pus pe foc un litru si jumatate de lapte cu 500 g de zahar(desi in reteta e mai mult, dar a iesit super asa) si am mestecat sa se topeasca zaharul.

In alt vas am pus 500 ml lapte cu 250 g amidon si 6 galbenusuri de oua plus esenta de vanilie. Cu asta am fost generoasa, mie imi place la gust.

Am turnat amestecul peste laptele de pe foc, si am amestecat pana a inceput sa se ingroase. Ideea e ca nu se ingroasa uniform, paree ca face cocoloase, dar se omogenizeaza dupa.

Cand arata cam asa, se ia de pe foc si se tooooooooot amesteca pana e numai calda. Eu am facut asta pe pervazul geamului de la bucatarie, cand afara erau la vreo 0 grade, si tot mi-a luat mai bine de jumatate de ora.

Se pune crema peste prina foaie se intinde cat mai uniform se pune a doua foaie peste si cam asta e.

Eu am bagat tot inapoi in punga originala, cand crema era calda inca, sa se inmoaie foile pana a doua zi

Mergea minunat si cu frisca deasupra, cu sau fara fructe, dar cand mi-a venit ideea nu mai aveam pe ce sa le pun.

Cand o sa-l si fac o sa va pun si niste poze sa vedeti cum a iesti.

Niciun comentariu: